Shop Mobile More Submit  Join Login
Chocolate Cake by DreamWalker412 Chocolate Cake by DreamWalker412
This diet thing is so hard.....I keep on picturing chocolate everywhere! :D

Love you all :heart::heart:
Add a Comment:
 
:iconsatoshiaya:
Satoshiaya Featured By Owner Jul 4, 2013
Yummi, I'm hungry I want some chocolate cake ^.^
Reply
:icona-negative-blood:
A-Negative-Blood Featured By Owner Jun 13, 2013
haha those are super cute!:love:
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 14, 2013
I'm sooo glad you like them! *-*
Reply
:iconwakan-nai:
Wakan-nai Featured By Owner Jun 12, 2013
It's amazing how you are still on my front page xD
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 12, 2013
really?? oh I'm so happy! *-* :heart:
Reply
:iconreyndrys:
Reyndrys Featured By Owner Jun 11, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Nail biters are soon going to be nail eaters. They look delicious!
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 12, 2013
hahaha :) I had to remove it! I was always hungry! :)
Reply
:iconvinttage:
vinttage Featured By Owner Jun 11, 2013  Student Artist
those look so cool omg
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 12, 2013
:squee: thank you!!
Reply
:iconvinttage:
vinttage Featured By Owner Jun 12, 2013  Student Artist
No problem! :)
Reply
:iconwittlecabbage:
wittlecabbage Featured By Owner Jun 11, 2013  Student General Artist
Exactly how I felt with my chocolate covered strawberry nails lol...super cute though :)
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 12, 2013
hahaha now I understand the feeling xD thank you so much :hug:
Reply
:icondemonicangelmoon:
DemonicAngelMoon Featured By Owner Jun 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
now, I'm hungry.
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 12, 2013
don't tell me T.T there is this delicious chocolate muffin calling me from the cupboard T.T I must resist :D
Reply
:icondemonicangelmoon:
DemonicAngelMoon Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
it makes me want those chocolate covred strawberries with the white chocolate drizzle. I don't even like chocolate covered strawberries!
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 14, 2013
why don't you like them? *-* if it comes to me I would live just eating them xD
Reply
:icondemonicangelmoon:
DemonicAngelMoon Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
sweet on sweet doesn't work all the time one o f the sugars cancels out. so the chocolate ends up tasting fine but the strawberries taste like cough syrup. yuck.
Reply
:icondreamwalker412:
DreamWalker412 Featured By Owner Jun 16, 2013
hahaha I see xD but I love them anyway *-*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 11, 2013
Image Size
927 KB
Resolution
1642×1205
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,615 (1 today)
Favourites
90 (who?)
Comments
19

Camera Data

Make
FUJIFILM
Model
FinePix S2980
Shutter Speed
1/49 second
Aperture
F/3.1
Focal Length
5 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Sep 20, 2014, 4:40:10 PM
Software
Embettered by PicMonkey. http://www.picmonkey.com
Sensor Size
6mm
×